1.1.09

Happy NewYear, Baby!

Da var det endelig et nytt år. Som forhåpentligvis blir kjempe bra! Jeg gleder meg til å oppleve masse spennende nye ting, lære å kjenne masse nye mennesker, og kose meg gjennom hver dag med de jeg er glad i.
Har satt meg noen mål for dette året. Men jeg må bare si det.. Jeg har ikke klart å holde ett eneste nyttårsforsett, noensinne! Kanskje det er på tide :-)

1. Smile mer
2. Ta bedre vare på mine søte små venner.
3. TRENE mer.
4. Få hund !!
5. Jobbe mer med skolen, hihi..
6. Reise på jentetur til Oslo minst tre ganger.
7. Være glad i mamma! :-D

Håper dere alle har hatt det kjempe fint, både i dag og i løpet av dette året!



GOD NYTTÅR ! <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi håper du klarer å holde noen av disse nyttårsforsettene :D

Karoline sa...

Godt nytt år!<3