8.1.09

Amazin

Brodern har bursdag i dag! Hurra. Han blir 12 år, kan du tenke deg? Han vokser altfor fort.. Syns han skal være like liten som han var en gang, for da var han så SØT! :-) Han er søt enda, men ikke på samme måte, om du skjønner? smask.

søskenkjærlighet. bilde1 fra sommer07, bilde2 fra julen07.


Vi har nettopp spist deilig pizza. mMmM. Det var jo bursdag, så brodern fikk bestemme middag i dag. Det blir brownies til dessert, som jeg handlet inn etter trening, og som jeg mixet sammen. Virkelig kompliserte saker må jeg si :-)

Nå er det snart helg. Klarer nesten ikke vente.. Jeg klør i fingrene etter å slappe av og sove lenge. Er det flere enn meg som er ekstremt lei skole allerede etter en uke? Det kan ikke love bra ihvertfall.. Men du vet =)

I morgen er det nyttårsball. Jeg gleeder meg :D Skal ha fin kjole på vet du jo.

Har dere forresten sett været her i Bergen disse dager? Jeg mener, er det mulig? Jeg blir så sykt værsyk.. Er det dårlig vær ute, så blir jeg i dårlig humør. Denne uken har jeg sklidd på isen i bakken utenfor fire ganger.. Sol, sol KOM IGJEN.. :(

Men hey, nå er det tid for brownies.

CYA!

3 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Jeg er så LEI av været, USH!

Anonym sa...

jeg var også veldig flink til å skli når isen var her 8) jeg hater regn og snø. vil ha sol! håper du koste deg på ballet btw :D

Anonym sa...

Bilde 1 er fra sommeren 08, ikke 07 :D