11.1.09

The Wind That Blew My Heart Away

Hey!

Det er mandag i morgen, det er nedsig. Men denne helgen har vært konge, så det veier opp for det :-)

På fredag var det nyttårsball. Det var utrolig kjekt, selvom det er i trangeste laget på Galleri Nygaten, men det funket. Natt til lørdag overnattet jeg hos Johanne, og det var veldig koselig hihi. På lørdag jobbet jeg, og på lørdags kveld/natt til søndag sov Benedikte hos meg. Vi så x-antall episoder av One Tree Hill og spiste sjokolade og chip, og resten av julebukksnopet :-D. Jeg begynner forresten snart å lure på om jeg må ønske meg sesong 4 av mamma, som en snill-pike-rydder-rommet-sitt-gave :-)

I dag er det søndag. Det er mistenklig nok alltid like kjedelig og tungt å stå opp av sengen på søndager. Tanken på at det er siste dagen i helgen er ikke alltid like fristende å våkne til. Men du vet. Vi spiste god frokost, som mamma lagde. Jeg måtte skynte meg av gårde, for jeg skulle i familiebesøk hos farfar, men Benedikte ble igjen å passet huset hihi.

Nå skal jeg gjøre meg klar for KINO med Bendikte. Skal se Max Manus og jeg gleder meg skikkelig mye!

Håper dere har hatt en finfinfin helg!











SMASK <3

6 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

Hortes ut som om du hadde en innholdsrik helg :) bra du koser deg !

Anonym sa...

Haha, du er morsom du :)
Og er hos pappa nå, så har dusj :D

Anonym sa...

så bra ballet for deg gikk flott da! det var kjempe flotte bilder av dere alle sammen hvertfall :D

Anonym sa...

jajaja :D jeg liker ikke ball jeg! men kanskje jeg tar meg en tur i nærmeste framtid når jeg blir rik :D

Anonym sa...

fordi at ball er kjedelig :D og med rik mener jeg når jeg har fått jobb ^^

Anonym sa...

Det var bare to bilder av oss og det var det fineste såe =)