14.1.09

This Is Nothing Without You

Hey, vet du hva? Jeg fikk mobilen min tilbake i dag. Den har vært på enda en reperasjon, pga skjermen var fucket. Nå har de skiftet ut hele skjermen, og ordnet tastaturet, så nesten alt på telefonen er helt nytt! :-) Jeg ble glad når han i butikken sa at den var komt tilbake.. Jeg har levd med en ekkel nokia telefon i fire uker nå, så det var en gladnyhet! hurra.

For å klage litt, så skal du få vite at jeg har skadet kneet. Insanely smertefullt når jeg går og når jeg bøyer kneet. Det merkelige er at det gjør vondt på baksiden av kneet? Stakkars meg, tror jeg trenger litt sjokolade :-)

Hva har du gjort i dag? Jeg har ihvertfall ikke gjort stort ut av dagen. Var på skolen, kom hjem, så på One Tree Hill, tok sol, og kom hjem til pcn min! Hvilket liv vi har! :-)

Merker jeg er helt avhengig av One Tree Hill. Og Friends. Må se ihvertfall én episode av en av seriene hver eneste dag, ellers er jeg fortapt. haha, jeg tuller. Men det er nesten så gale! Men jeg liker det :-)
Merker jeg ikke har gjort matteleksen, og merker jeg ikke har ryddet rommet enda. Merker jeg må støvsuge der inne også. Om det er noen som er villige til å gjøre det for meg, så tar jeg gjerne imot hjelp. Du får en klem for det om du vil! :-)

Everything Changes med Staind er til å anbefale. Den er søt!

I går var jeg på café med Mats Ruben, Maria, Stine og Isabelle. Det var kjempe koselig! Må gjøres snart igjen :)




snakkes søtis! <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

gratulerer med mobilen tilbake ! :D men ææh, det bildet av meg? :o

Anonym sa...

Bra du viser at meg og Maria var med også ;*

Anonym sa...

SV: Tusen takk for det :-)

Anonym sa...

Tulte egentlig bare da, men det er jo faktisk bilder av meg og deg :)