26.1.09

Boundaries

Heha, har du sett Død Snø ? Det er den dummeste filmen jeg noensinne har sett. Den var så utrolig forutsigbar (noe alle skrekkfilmer er om du spør meg..), og ikke minst døds teit - altså det var tarmer OVERALT. Bokstavelig talt. Men trossalt så var den vanvittig morsom. Det skal den ha. Jeg lo mer enn jeg var redd, og fikk latterkrampe av den minste ting. Sistnevte kan ha med snopet å gjøre, men du vet, det er sånn vi liker det! ;-)
Du burde se den hvis du ikke har sett den. Bare for opplevelsens skyld. Jeg kan garantere deg at du vil le, både under og etter filmen - både med og av filmen..



SMASK!

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha :D jeg rocker og rocker!
jeg vil se død snø, men tror ikke den er så bra :)

Anonym sa...

Haha, så enig :p

Anonym sa...

Jeg synes den var bra jeg :)

Anonym sa...

Hehe takk :)
Ja filmen var ganske overdrevent.Jeg ble livredd flere ganger :p
Men så er eg ganske skvetten av meg når det gjelder skrekkfilmer ;p

Anonym sa...

Hehe takk :D