21.1.09

My Mixed Tape for You

Hey! I dag orker jeg ikke å trene.. Jeg har vondt i kneeet, og selvom det ikke er forferdelig vondt som jeg skal ha det til, så bruker jeg det som unnskyldning. Jeg orker bare ikkee..

I helgen skal jeg ikke jobbe. Hurra. Tror det er første helgen jeg har fri både fredag OG lørdag på kjempelenge! Da skal jeg sove lenge på lørdag, og stå tidlig opp på søndag for å veie opp til at jeg skippet trening i dag :-) Hva skal du i helgen?

Heheh, i går var jeg på café med Mats R, Stine og Isabelle. Det var kjempe koselig og det får frem jenten i MR. Heha. Tror ikke jeg har ledd så mye på skikkelig lenge, og du vet - en god latter forlenger livet, så kanskje vi burde gjenta det oftere! :-D :-D

8 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

Hvorfor har du ikke smilt pa lenge?:/ noe gale? :*

Kristina sa...

Hihi, var ikke det jeg mente :-D mente bare at jeg ikke har hatt så sykt latterkrampe som den dagen der :-D

Anonym sa...

haha, morsom video! :)
og jeg syns også det var kjempe koselig på café :D

Line og baby❤ sa...

Jeg skal jobbe i helgen :/

Malina sa...

Hehe :) jeg er syk, så skal bare slappe av i helgen

Anonym sa...

wtf! har du putta det ut der?:O når jeg mente fjerne det fra face mente jeg ikke adde det på blogg!

Kristina sa...

åja, hadde glemt jeg hadde lagt den ut her. har slettet den nå min kjære! unnskyld =)

Line og baby❤ sa...

ja, er ikke noe morsomt å jobbe helger, men noe må jo holde Norge i gang :p