27.2.09

Meet Me in The Middle Like I Want You Too


Hey You!

Nå er det endelig vinterferie. Deilig, deilig, deilig!
På søndags kveld kommer Kristina fra Bærum, og jeg gleder meg vilt! Hun blir her til onsdag, og resten av ferien har jeg fri fra jobben, så det skal bli koselig å bare å koble helt ut. Ser frem til å se x-antall episoder av one tree hill og friends. Egentlig er det skikkelig stress å finne til tid begge seriene, men du vet :-D

På onsdag blir Isabelle 18 år. Da skal vi ut å spise! blir koselig å samle alle igjen, så det gleder jeg meg også til.

Taoi Cruz - Cant Say Go
Natasha Bedingfield - Put Your Arms Around Me
Akon feat. Michael Jackson - Hold My Hand. HØRHØR!

<- søskenkjærlighet på g forresten. Min bror og jeg er faktisk verdens beste venner, av og til :-)

Håper alle får en fin ferie ihvertfall, ihvertfall de som har ferie nå.

<3

11 kommentarer:

AlexandraEi sa...

du er heldig som har feire nå. min slutter =/

Anonym sa...

du må ikke se alle one tree hill og friends episodene før jeg kommer da kristina!! hehe :)
gleder meg til å se deg
:D
-kristina ;p

Anne Skarstein sa...

God ferie :D

Anonym sa...

så flott bilde! :D
jeg syns det er kjempe greit med ferie, klager ikke liksom :D

AlexandraEi sa...

Det må du få deg! Slik jeg kan følge bloggen din!;)

AlexandraEi sa...

Du er så søt!:D

Anonym sa...

Du var pen!:) og kjempefin blogg!

Anonym sa...

Haha, flott bilde av dere altså :p
Gleder meg også til onsdag :)

Anonym sa...

Og forresten, har nå Tanks på førstevalg, så får se om karakterene mine holder :p

AlexandraEi sa...

Håper du kommer med nytt innlegg snart søta!:)

AlexandraEi sa...

hehe jeg glede meg!;)