4.3.09

Only Me, Only You, And the Band


Heisann sveisann.

Håper alle har hatt en fin ferie, så langt ihvertfall :-)
Jeg har hatt det kjempe fint. Det var skikkelig koselig å ha Kristina på besøk. Synd hun måtte reise allerede etter tre dager, men det får vi ta igjen senere. Kan poste noen bilder i morgen fra fløien, hvor vi holdt på å blåse vekk hihi.

<-- Se min nye kjole forresten, den er fin.
Jeg hadde en sånn inderlig trang til å vise den frem, og siden nesten alle er enten reist vekk eller syke, så ble det posting på bloggen :-) Jeg har også nye fine sko, men de kan du ikke se. Merker kontoen min bokstavelig talt er skrapt, selvom jeg fikk lønn på fredag. Det er jammen ikke lett å være 17 år og forelsket i å dra bankkortet om og om og om igjen... Men du vet ;-)

I dag har Isabelle bursdag! Hun blir 18 og vi har vært på peppes og feiret med ballonger, pizza, gaver og sang. Det var veldig koselig :-)

Ellers kan jeg jo fortelle at jeg skal farge håret i morgen.. Skal bare gjevne ut fargen egentlig, men satser på at det blir fint :-)

Hør Touch My Hand med David Archuleta forresten. den er finfinfin : )

<3

5 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

Flott kjole:) haper dere koste dere pa peppes:*

Anonym sa...

Fin kjole :) Men hvorfor holder du hendene opp :D?

Anonym sa...

hehe da så :)

Anonym sa...

kjempe flott kjole :)

Anonym sa...

Nydelig kjole :D