15.3.09

Always All Ways


Hei og hopp!

Jøss, nå er det søndag i dag igjen. Disse helgene går ganske fort dere, eller hur?
Håper alle har hatt en fortryllende helg. For det har ihvertfall jeg : )
På fredag hadde jeg besøk av min søteste Karoline. Vi spiste chips, snop og alt annet man ikke har godt av og tilbrakte kvelden foran tvn sammen med mamma og broderen. Alltid like koselig, og norske talenter slår aldri feil ;-)
På lørdag, som altså var i går om jeg ikke tar helt feil, sov jeg til halv 2 noe som var to timer for lenge. Johanne, Benedikte, Patrick, Eivind og jeg hadde oss en fortryllende kveld hos Benedikte med pita og noe god og smakfull leskedrikk. Kjempe koselig og jeg har ikke sovet siden klokken var halv 2 i går, som var lørdag om du fortsatt henger med! : )
Nå venter jeg på Mats Ruben som skal holde meg med selvskap i kveld og forhåpentligvis hjelpe meg med å komme til bunns på verdens beste iskrem!!! <3 <3 om enkelte lurer, så er det en viss Mr Ben og en viss Mr Jerry som er våre to bestevenner i kveld! : D

VI SEES! :*

11 kommentarer:

Anonym sa...

ååe :( is !

Anonym sa...

æsj, den isen fristet :(

AlexandraEi sa...

Jeg må være den eneste som ikke liker den isen!:P

Anonym sa...

nam :o

Anne Skarstein sa...

Jeg elsker is med kake deig :D huhu<3

Marianne sa...

Den isen er så herlig!

Anne Skarstein sa...

Ja. den koster nok ikke mer enn rundt 20kr, og vi har utrolig mange forskjellige smaker!:p

Camilla Didriksen sa...

Den isen er verdens beste :)

Anonym sa...

tihi :D syns du det?

kinehelene sa...

Ååh, nå fikk jeg lyst på is!

cecilie ailin sa...

åh, DEI-LIG! :D