17.3.09

Rainsdrops Keep Falling On My Head.

Lover deg, den raindrops sangen har festet seg til alle deler av hjernen min. Og det er langt i fra min feil. I ett fuckings sett, helt siden lørdag, har Eivind sunget på den. Går det an og er det mulig? Kjære du, du må slutte, k? <3

Men uansett. Dt er tirsdag i dag, fy. Tirsdager er alltid like deperimerende. Tirsdager er desidert ikke min favorittdag på kalenderen. Eneste positive er våre alles kjære frustrerte fruer som erobrer stuen min hver tirsdagskveld. KOS!
Men ellers har vi det bra. Mamma har bursdag i dag så det ble kakespising og brusdrikking istedenfor trening i dag. Vet du liker det. Det gjorde ihvertfall jeg : )

På fredag har vi tysk tentamen. Skyt meg noen vær så snill! Jeg vuderer å bare legge meg ned å døØ her og nå, men da går jeg glipp av skøyter i bergenshallen med skolen neste uke, og 18års dagen min som bare er litt over 7 mnd unna. Så disse oppsigene veier liksom opp for de horrible timene jeg må stresse meg gjennom på fredag (uten internett vel og merke)

fant webkameraet mitt. hurra. slik så jeg ut før i dag når jeg testet det ut. jeg er fin eller HVA?


Håper alle får en FINFINFIN tirsdagskveld. KOS OG KLEM

9 kommentarer:

Anonym sa...

du må gratulere mammaen din!
hvorfor har dere tentamen så tidlig? :s
og du er kjempe søt! :D

Anonym sa...

herregud så tidlig :o hva skal dere liksom gjøre på resten av tiden da?
nei, vi begynner ikke før i slutten av april tror jeg!

AlexandraEi sa...

Gratuleraer tilmammen din!:) Så søt du var :)

Anonym sa...

jeg har hatt en jævla fin tirsdagskveld med frustrerte fruer!

Anonym sa...

Ja du var fiin! hihi

På skidagen, jeg gikk ikke opp i trekket jeg. stolheisen var stengt, og da tørr jeg ikke :( dere er heldig som får gå på skøyter! hadde jeg lett tatt heller.

Stakkars deg, tysk :( Men ikke dø, you can do it <3

Camilla Didriksen sa...

Åå, tentamen.. Ikke minn meg på det :( Vi får ikke bruke data en gang, må skrive for hånd. Verste er at jeg faktisk ikke kan en eneste setning på fransk. Får vel pøse på med dokumenter og satse på at boken og det hjelper :) Æ!

Camilla Didriksen sa...

Haha, vi får bruke boken og alle mulige dokumenter og ark vi vil, men. Det hjelper meg ikke stort egentlig :) Kunne tenke meg å bruke babylon oversettelsesprogram. Funker faktisk uten internett! Skikkelig nedtur da fransklæreren kom inn fem minutter etter og sa vi skulle skrive for hånd :(

Unknown sa...

Hatt en ganske så fin kveld jeg da, sett på "Charterfeber" på tv3's webtv. Bra du fant igjen webcam'n din. Digg da! ;-) Da må du nesten komme med videoblogg da! ;P

AlexandraEi sa...

SV: hehe hvem gjør vel ikke det ?;)