22.3.09

Look How They Shine For You

Hallao, bakkalao

Jeg er så slapp i dag, hurra. Jeg vil ikke trene og jeg vil ikke gjøre noe hihi. Men i kveld skal Johanne og jeg se Menn som hater kvinner. Jeg gleder meg!
I går tilbragte jeg lørdagskvelden med Eivind. Vi så en sykt skummel film. Lover deg, jeg kunne dødd (det var ikke skummelt, jeg bare later som) : ) Men uansett, det er mer snop igjen fra i går, så nå koser jeg meg. NAmM!

Jeg har ny kjole forresten (den svarte). Eller, MAMMA HAR NY KJOLE. Men alt hennes er mitt, vi bror trossalt under samme tak : ) Og jeg har nye klær fra jobben, hurra, fine sant?



CYA! (K)

16 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin du er :) Uten hode vel og merke :) Kos deg på kino baby :)

Anonym sa...

aw så fine kjoler :D
syns du kan dele litt snop med meg!

It's Aggy bitch! sa...

nydelige kjoler :)

Anne Skarstein sa...

Flotte kjoler pa flott jente :D

Anonym sa...

likte begge kjolene :)

kinehelene sa...

Fine :)

AlexandraEi sa...

Den svarte kjolen var kjempe pen! :)

Anonym sa...

Åå, det var skikkelig fine outfit<3
Sorry for sent svar, men jeg skal sende deg bloggen på mail , hihi. Er kjekt å dra med familie til syden også! Varmen og solen, nam jeg gleder meg! :D

Anonym sa...

Å du er skjønn altså :D Hihi så koselig å høre! <3 Blogg er gøy da, er liksom noe å gjøre på når du er på skolen, haha :D

Anonym sa...

ÅH, toppen/kjolen til høyre var drittfin!

AlexandraEi sa...

Hvor er kjolen fra ?:D

nei sa...

skikkelig fine kjoler! :)

Anonym sa...

Jaaa :D Alle de fredagskveldene jeg sitter som den loneren, bruker jeg til å blogge haha , FRITIDS, neida :D

Åå tusen takk! ;* Jeg er dritredd, sånn seriøst. Huff. Glad du liker sangen , den er litt sånn girly men trenger det av og til ! <3
Ha en fortsatt fin kveld, tihi

Anonym sa...

Haha :D
takk takk, ja, er nok bare jeg som får nerver, hihi.
ååå, jeg så på lost hele tiden før! det er såå sykt digg! alle hater det men jeg elsker det :D men nå har jeg ikke sett på lenge, er skikkelig skuffet over meg selv, sånn seriøst. skal du se det ? :D <3 kanskje jeg skal ta en titt, hihi

Marianne sa...

Den blå var utrolig fin!!

AlexandraEi sa...

åjjaaa , den var nydelig på deg!