20.3.09

Strike Up the Band And Make the Fireflies Dance

HEY OG HOPP.

I dag sprudler jeg over. Jeg er overlykkelig for at tentamen i dag gikk fortryllende bra og jeg er super happy for at det er HELG! I tillegg så har det vært sol og overraskende fint vær i dag, noe som gjør at jeg smiler både på innsiden og utsiden. Dessuten så hører jeg på verdens søteste sang, for the moment så klart, So Kiss Me - Sixpence None The Richer. søtsøtSØT sang og jeg regner med alle har hørt den før. lover deg. Er det flere enn meg som har en bra dag i dag? Eller er jeg den eneste som blir så glad at jeg kan gråte når jeg ser at vi skal ha pannekaker til middag?
Og bare for å nevne det så er det KUN 226 dager til det smeller. Da blir jeg 18 og da skal jeg ha verdens største fest, bare for å feire meg meg meg og meg. neida, jeg tuller (selvom jeg egentlig ikke tuller). Joda, jeg tuller (ikke) : )

SÅ GLAD ER JEG


Vi talast, sunshines!

9 kommentarer:

Kristine sa...

så fantastisk søt du er, alle skulle vært så glade og sprudlende som deg ;-* <3

miriam.jakobsen sa...

Så fin blogg! :D
Har hatt en bra dag selv idag, bare att det er dritt vær da....

Anne Skarstein sa...

Aww :D sote bilder:*

Marianne sa...

så fint at den gikk så bra=)
Så søte bilder av deg!

miriam.jakobsen sa...

Er deilig med fint vær! :)
Bare håper vi og får det snart :D

Anonym sa...

Flotte bilder hehehe :D

AlexandraEi sa...

haha du e så utrolig søt! Du må ha en kjempe stor bursdag;)

Anonym sa...

søta :D

Anonym sa...

du er så søt lille vennen :D