6.3.09

Love Turns The Whole Thing Around


Vondt er ikke alltid godt!

Vondt er ikke godt når du faller på glatt stuegulv og skraper knærne til blods på skrape dørkanter.
Vondt er ikke godt når du ut av det blå får noe hardt fra jakken på øyet som gjør at du løper gråtende inn døren til mamma og ber henne om å ise ned øyet ditt.
Vondt er ikke godt når linsen på øyet sitt fast i feil hjørne av øyet fordi tårene triller.
Vondt er ikke godt når du har spist fire pizzastykker for mye, og vondt er heller ikke godt når du i tillegg har spist på deg 3567 kg av nonstop- og ostepopkalorier. Vondt er derimot godt når musikken i ørene spilles så høyt at det kan høres helt til tanten din på andre siden av landet, bare fordi John Mayer er fantastisk!!!!

Jeg er seriøzt helt kjørt.. Døgrytmen min er helt uten rytme, tenke seg til.
Tror det er lurt å hoppe under dynen forholdsvis tidlig i kveld, because I think so. Jeg gleder meg allerede fordi jeg har så ufattelig fint sengetøy, det er hjerter på det og all ting : ) Og neste uke er det skole, jeg gleder meg ikke.
Kjære gud, jeg ønsker meg ihvertfall to dager til med frifrifrifrifri, håper det er i orden, k?
Men ihvertfall, jeg sitter her med med plaster på kneet, blått øye, og magesekk like utvidet som bakdelen til Oprah Winfrey. Men hey, jeg har John Mayer på øret, så life is good.


Hvordan har din dag vært ? : )

6 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

Huhu, hvordan klarte du dette?:p

Anonym sa...

hihi, jeg tror verden hadde godtatt det :D
og huff så mye vondt som hadde skjedd deg :s

Anonym sa...

haha stakkars lille venn :) hvordan skal det gå med deg i morgen :D?
og ja det husker jeg og hahaha :p
og du har kanskje ikke helt rett hår, men du har hvertfall ikke sånne krøller :p men fine er de :D

Marthe Sofie sa...

uff da, noen dager er man bare uheldig ja :p

AlexandraEi sa...

Kose deg masse med de to siste dagene i ferien din!:) Min dag har bestått av jobb pog slappe av :D

AlexandraEi sa...

Idag(svarer flere ganger;)) har jeg feiret bursdagen min:)