6.3.09

Rooftops

Jeg har klippet meg! Jeg vet ikke helt om det ble fint eller bare skikkelig rart. Det ble ganske kult sånn i grunn, men det ble så annerledes enn jeg hadde tenkt meg.
Fargingen hos frisøren ble til stussing av håret i tillegg, og når frisøren min sier at jeg ble så fin sist hun klippet lugg på meg, så tenkte jeg hvorfor ikke? Denne gangen ble luggen mye "tyngre" enn sist, så det er liksom mye mer lugg, rett og slett. jeg kan legge ut bilde senere, når jeg ikke ser ut som en som nettopp har løpt til og fra buss og spist taco og chips som en eller annen uteligger. Jeg er ganske attraktiv om jeg får si det selv.

Snakker om attraktiv.. er det flere enn meg som er blitt skikkelig forkjølet nå i det siste? Merker det er ganske mange som har blitt syke i løpet av de to siste ukene.. Må være noe som går..

Men jeg lovet bildet fra tidligere i ferien.. so here it is:



søten min på toppen.




Vi sees alle søte! eller skrives, du vet : )

9 kommentarer:

Gina sa...

Du ser sikkert helt smashing ut ;)

Kristina sa...

hehe, alltid : D

Anne Skarstein sa...

Jeg kan nesten ikke vente til du legger ut bilde!

AlexandraEi sa...

Får å få inn en youtube film kopiere du bare linken som ligger under UBL koden på siden;)

Anonym sa...

du må legge ut bilde! :D

og jeg slettet det "ekle" bilde av deg på face. men hallao? det av deg og stine var jo fint! så du hadde ikke trengt å fjerne taggen :) din fisk :D

Anonym sa...

det gleder jeg meg til å se :D

Lene sa...

søte bilder :)) håret ble sikkert fint!

[S] sa...

Likte det øverste bildet kjempe godt!:)

cathrine sa...

er det fløybanen i bergen? jeg har vært der. : D