22.4.09

And It Is All That I Can Be


VET DU HVA?
jeg er fattig, igjen.. eller nesten ihvertfall. Og i helgen trenger jeg sårt noen slanter, merker lommeboken ikke er like glad i to kommende 18års dager som det jeg er :) Jeg lurer egentlig på hvordan jeg klarer å kaste penger ut av vinduet. Jeg tror jeg må gå i meg selv, for real this time.. Og forresten så kjøpte jeg ny jakke i går, heehhehehe. Det gjorde vondt for det stakkars bankkortet mitt, men det var (faktisk) nødvendig for klesskapet mitt. Tro det eller ei :)

Men uansett, helgen blir konge. Kanskje litt stress, med tanke på at jeg skal rekke både Mats Ruben sin bursdag OG Victoria sin på én og samme fredagskveld.. Men det fikser vi :D

Hva skal DU i helgen? :)

8 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

Haha, blir sikkert kjekt med dobbel fest:) kos deg !

Anonym sa...

jeg skal på fest med deg jeg :D

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ine Kristin sa...

Er lite gøy å ikke ha så mye penger til enkelte tider, men dessverre nok er det bare slik.

Har faktisk ingen planer sålangt for helgen min. Kanskje jeg bare tar det som det kommer:) Godt å ikke stresse også ;-D

Kristine sa...

Usj du er ikke den eneste som klarer å kaste penger ut av vindet..

I helga skal jeg i bursdag, håper det blir dødsbra. For jeg er festkommitèen ;-)

Anonym sa...

Haha ! Det gjør jeg også. Jeg må ha penger til konfirmasjonsgave, men så er pappa vekke og jeg må bruke MINE PENGER! halloo. nå kan jeg ikke bruke noe penger før han kommer hjem :( FÅ SE JAKKEN DA? :D

jeg og vil i 18årsdag! fest er gøy, woho. og med to på en dag så kan det ikke bli stort bedre! jeg har troen på deg.

I helgen skal jeg.. ingenting. Enda, da. Eller nei, jeg skal jo i konfirmasjon hihi. <3

Sandra sa...

Håper du koser deg masse på bursdagene :-) Selv storgleder jeg meg til Sparebank1 cup!

margrete sa...

jeg skal jobbe:D