23.4.09

Kosemoseoverdose


Slik ser middagsbordet ut når jeg er alene hjemme. Pannekaker (<3) og paradise hotel, hurra. Ser du på det? DET GJØR JEG, men fy fader så mye drama det er.. Syns det var helt konge når Triana kom å kjeftet. Kjipt at Nanna måtte ut, men det var tilpass for hele fellesskapet at de fikk lært seg en lekse :) Jeg heier på Petter, fordi han rett og slett er den feteste der inne, og Mats så klart, og Lene haha. Selvom Lene har vært usedvanlig bitchy mot Margethe så fortjener hun å komme langt. Hvem heier DU på? :D Jeg må forresten få nevne at Margrethe var innom jobben min forrige helg. Og handlet av meg, vel og merke. Men det var passe pinlig, for jeg tenke bare HEHEHE JEG VET HVEM DU EEER!!!

Nu skal jeg løpe å ta sol, og senere drikke en smoothie i kveldsolen.

HA EN FIN DAG!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Skal ikke slette den ;)
Hehe, ja det var tidig da :D Menne oioi så digg da :) Men du må ikke mobbe henne du og da ;*

Anonym sa...

Åh, så digg ut med pannekaker. NAM. Haha, kult at hun var innom jobben din da :D Syns litt synd i henne jeg. Men jeg er ikke paradise-watcher og har bare sett sånn to episoder såå :) hihi.

SV: Nei, pappa kommer på mandag, så det er vel ikke sååå lenge, hehe. Men ja bra, JAKKEN VIL JEG SE! :)

Tusen takk takk ! Du får kose deg på dobbelparty du :D hahaha, Viktor er kul han! Jeg har secret talk med han om deg også, bare så du vet det , hihi. <3

Ida Sanden sa...

Jeg heier vel egentlig ikke på noen. Men jeg er veldig fan av Petter, Kevin og Mats :)

Regine sa...

å pannekaker!! no blei eg sulten :D
det e så godt. heheh, eg og sitter og spiser foran tvn.. blir sånn når eg bor aleine.

Svar: Takk! Ja, tatoveringen e ekte :)

Weronika Ellen Irena sa...

Jeg har så jævelig lite drama i mitt eget liv, så å se på andres drama gjør jeg med fornøyelse. Derfor ser jeg på pradise hotel^^
Vurderer å lage pannekaker nå. Du fristet meg!

Ine Kristin sa...

Å, det så kjempedeilig ut. GI BESKJED NESTE GANG DA, SÅ KAN JEG OGSÅ FÅ SMAKE!!! hehehe :-D
Jeg digget da Triana kom inn og kjeftet, det var på tide:) Jeg likte Nanna, men hun og Lene ble bare så sykt bitches etterhvert og var veldig manipulerende og tenkte kun taktikk,taktikk,taktikk..
Men jeg heier helt klart på Petter også Mats :) Likte Therese ganske godt også. Men jeg vet jo hvem som vinner, så det er litt kjedelig.

Camilla Didriksen sa...

Jeg heier på Petter og Lene :D Skjønner ikke hvorfor ALLE plutselig hater Lene, herregud, greit, hun sa mye usaklig men hun var pokker med full også! Hun er jo lei for det i ettertid, så. Jeg irriterer meg ganske over alle "HATER LENE, HUN ER EN HORE" gruppene på facebook. Haha.

AlexandraEi sa...

så kjempe godt ut med pannekaker! Sender du noen?:D

Isabelle sa...

jeg liker ikke lene :D men jeg ser ikke på paradise ! hvordan får du bildet sånn stripet?
pannekaker er namnam. du gjør meg sulten :(

Bjørg Kristin sa...

jeg spiste også pannekaker til middag i dag:D det er nam!

har spørsmålsrunde på bloggen min denne helgen, hadde blitt kjempe glad for spørsmål :D god helg<3

margrete sa...

ha en fin dag du også!

Bjørg Kristin sa...

sv: hehe, det gjør ikke noe, fikk nok spørsmål for å si det sånn :p<3

Camilla Didriksen sa...

TAKK Kristina! Jeg trodde jeg var den eneste som heiet på Lene etter dette, heldigvis ser jeg det er fler :D Jeg irriterte meg grønn over Margrethe sin oppførsel over tv-skjermen. Hun virket ikke mye sjenert da Camilla kom inn, og jentene ga henne tre sjanser tror jeg det var? Men som du sier, Lene var veldig usaklig og slem den dagen, men hun beklaget jo veldig etterpå!

Tenk settingen der inne også, du er med de samme folka 24/7, og bekymrer deg alltid for fredninger/brev osv, må jo bli litt rullerusk? Og TV3 er nok FLINK til å klippe og lime så alt ser verre ut :) Men TAKK skal du ha, godt å se at det er flere som er enig med meg!

Camilla Didriksen sa...

Samme her!! Blir så provosert av det. Lise er jo en av de som gikk fra å hate Margrethe "åh, hun er så løs, ligger med han unge første dagen, nanana", til å HATE Lene og støtte Margrethe! Du kan jo tro hvordan de diskujonene ser ut, hahaha, blir skikkelig irritert :) Deilig å kunne "diskutere" med en som har samme syn på saken, fjoo!

Og at TV3 klipper og limer, det har jeg trodd fra starten av! Godt å få det bekreftet nå, haha :P Sikkert artig å høre sladder, haha, det hadde i hvert fall jeg likt :D

Ine Kristin sa...

Jess,jeg skjønner :)Egentlig så fortjener hun det ja !
PETTER OG MATS JA:-D !!!
Neida,jeg skal ikke si det. Jeg ville ikke vite det selv engang, men så kom jeg plutselig over en profil på facebook og der stod det med store bokstaver hvem som vinner.. jeg ble sykt irritert ;p er gøy å vite det,hehe.

EVANETICA sa...

Åååh, pannekaker er herlig! Vil haaa ;$

Jeg følger nok med jeg også, ja! Tenkte jeg aldri skulle henge meg på bølgen, men ble "avhengig" jeg også x) Petter er driitkul :D Håper han vinner jeg også.

Næh, gjorde hun? Så artig :D

EVANETICA sa...

SV: Mhm! Enig ;D Hadde pannekaker vært sunt, hadde jeg sikkert levd på det xD Ja, pannekaker og Paradise. HAHA :D Maraton med neste sesong, eller? ;D

Tusen takk for støtten! Godt å få slikt ned på "papiret" og høre at man blir forstått. Håper du har rett :)