25.4.09

This Is an Emergency, Music Is My Galaxy

HALLO I LUKEN

Jeg er våken, selvom jeg er utrolig trøtt. Burde jeg legge meg kanskje? JA, men jeg må vente på mamma. Forresten så leser mamma bloggen min fant jeg ut i dag, så når du leser dette mamma så skal du vite at jeg er KJEMPE TRØTT OG HOLDER MEG VÅKEN FOR DIN SKYLD!! <3

Men tilbake til det saklige.. Håper alle har hatt en fin helg, for det har jeg hatt! Her er noen bilder fra de beste øyeblikkene fra Mats Ruben sin bursdag. Du kan trykke på bildet hvis du vil men bare hvis du vil!! Har ikke fått tak i bilder fra Victoria sin bursdag, men de kommer kanskje senere :)
ENJOY

8 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

Det sa na ut som om du hadde det kjekt i hvertfall :)

Isabelle sa...

hihi, du er så snill som holder deg våken for mammaen din! :D
jeg koste meg på fredag <3 det gjorde vel du og :D

Anonym sa...

Jeg koste meg og! Såååå mye :)

Anonym sa...

Det ser ut som du koste deg masse hvertfall !! :D Hihi :*

Nei altså, det er hemmelig hva vi sier om deg, MEN DET ER IKKE NEGATIVT ISÅFALL! :D Faktisk flere som har spurt meg sånn "kjenner DU kristina?". hihi. <3

Ida Sanden sa...

Haha, mamma leser bloggen min hun også :)

Ida Sanden sa...

Haha, I know. Jeg tror hun er skikkelig stolt fordi hun "henger med" i det jeg gjør : p

miriam.jakobsen sa...

så koselige bilder :D

Spørsmålrunde på bloggen min, hadde vært koselig med en ny kommentar med spørsmål :D

Anonym sa...

Jammen bra du koste deg :D
Hehehe, Jaa ! Berglund har spurt meg også :D og karamo, hihi. og jeg bare "JA", STILIG ELLER HVA :D :D

Hihi :*