10.4.09

FREDAG

Heisann Hoppsann

Nå sitter jeg alene hjemme med påskesnopet mitt, blåbærsaft og tortilla chips + dipp, jeg storkoser meg rett og slett. Jeg skulle gjerne ha postet et bilde av påskeegget jeg har fått av min snille pappa, men det har seg slik at kameraet mitt et hos mamsen, og mobilkameraet døde i forrigårs, så du får bare beklage meg : ) Jeg poster derfor heller et bilde av meg på mitt beste, når jeg lekte med stine forrige uke.
Kvelden min har bestått av taco, harry potter og snope-spising til det fulle - merker kroppen min ikke vil ha mer snop, men som pappa alltid sier; magen blir mett før øynene hihi. Hva gjør DU på i kveld?

HURRA FOR PÅSKEFERIE

23 kommentarer:

Anonym sa...

Fin header, Kristiiina !
Hehe, ja har hatt en kjempepåske jeg, vi har kost oss på hytten og greier! Var kaldt der, så kom jeg her til Bergen og var deeet fine været vettu :D

Har du hatt en fin påske da? <3

Lene sa...

haha :-D jeg bare slapper av i kveld jeg =)

Camilla Didriksen sa...

Høres koselig ut! :D I kveld slapper jeg faktisk bare av :) Veldig deilig!

AlexandraEi sa...

i kveld kal jeg UT :D

Ine Kristtin sa...

Høres ut som du koste deg og det er bra :-D
I går kveld slappet jeg rett og slett bare helt av etter en ganske lang gåtur, så det var deilig:-)

Isabelle sa...

jeg må si det er litt av et konge bilde av deg! :) min favoritt faktisk :D
jeg var med alice i går :D

ChristineDelgado sa...

Påskesnop, blåbærsaft, tortillachips pluss dipp! Hørres ud som en drøm! Har che så mye som en slikkepinne engang eg:P... damn it

Anonym sa...

Jaa sykt ! Men i dag våknet jeg opp til det regnet , herregud det var kjipt .. Skikkelig nedtur.

Men det er flott ! Å slappe av hjemme er herlig, det skal jeg også nå, alene hjemme resten av påsken og litt lenger, wii. Er litt deilig det :D <3

Anonym sa...

Jaaa ! Jeg også. I dag skal jeg bare sitte inne, orker ikke gå ut mer altså. Var en liten tur iste og ble helt søkk.

Åå påskeegg <3 Jeg har spist opp mitt , hihi. Eller har bare ekle ting igjen .. ! Men snart skal jeg lage Hold It , og spise lakris :D Så vet du det, tihi.

Ine Kristin sa...

Sv. Tusen takk for det :-D
Så kjipt da :-/ mitt vanlige digitalkamera har også kan man si streiket, så det er jo litt kjipt. Blir fine bilder med speilrefleks, men ikke alltid like kjekt å dra det med seg over alt , hihi.

Likte bloggen din også, veldig godt :-D

Ine Kristin sa...

sv. Ja, er sant det. Jeg har virkelig savnet et lite digitalkamera jeg kan ha med i lommen og knipse i vei med bilder, blir ikke helt det samme med et stort kamera. Det er greie å bruke når du skal ta mer 'fine' bilder og når man har god tid til å ta bilder :-D
Å, så gøy. Da må jeg jo selvfølgelig legge deg til i min liste også (:

Anonym sa...

Enig med deg :D

Neeei gi deg ! Har du laget brownies ? Det er sååå godt <3 Å , nå fristet du meg .. Det er såååå godt ! Jeg har egentlig ingen mat her og butikken er stengt :( Du er heldig. Og søt. hihi.

Anonym sa...

Det høres bra ut ! Flink pappan din er som kjøper slikt :D

Nei pappa har tatt seg en tur til Frankrike den slasken, og da er jeg helt alene her :D Så orker jeg ikke dra til noen, hehe. Skal ikke ut i dette været nei! Men tror jeg får litt besøk av noen venner senere kanskje. Får se :D Hihi :*

Anonym sa...

Hihi :D Du må kose deg du også , i dag fikk jo vi endelig fint vær igjen ! Bare synd det er en dag igjen av påsken , huff :(
<3

Anonym sa...

flink du er ! var nok koselig kan jeg tenke meg :D hihi , jeg har også vært ute tenk ! i familiebesøk , så gikk jeg i byn og litt ute :D det var herlig det ! men når jeg kommer hjem er det selvfølgelig rett inn og henge på bloggen , haha :*

Anonym sa...

kunne du gitt noen eksempler på hva du pleier å spise på en vanlig hverdag og en vanlig helgedag?
har du ofte godteri, bakevarer og kaker?

Unknown sa...

SV; Hadde en kjip tur for å være ærlig /:

AlexandraEi sa...

Hatt en fin påske?:D

Kristina sa...

Til anonym: Jeg har et generelt normalt kosthold egentlig. Altså skiver eller kornblanding til frokost, brødmat til lunsj og varm mat til middag. Hvorfor du er så opptatt av det, det lurer jeg på? : )
Og når det kommer til bakevarer så er det ikke ofte jeg spier sånt, nei. I helgene er det vel normalt og ikke minst fullt lovlig å godte seg litt? Og nå er det jo påske, og hvem klarer vel å styre unna påskeegget? ;-)

Anonym sa...

Jeg vet du er ! :* Hihi :D

Bringebær er det beste, herregud. Ingenting er seriøst så godt som bær, naaam. Jeg dør, bær er liksom sommer !! Ååå <3

Haha huff , det hørtes ikke bra ut ! Men du er sikkert tøff nok til å takle de slemme ungene i gaten din :D

AlexandraEi sa...

for å si det sånn ferien er alt for kort! Kost meg kjempe mye jeg :D

Regine sa...

Høres ut som ein herlig kveld med taco,film og snopspising!!:) min kveld består av det samme bare vi bytter ut taco med pizza. Herligherlig med ferie =)

Anonym sa...

GJORDE DU ?? :D hihi ! hvor da ! herregud vet du hva , jeg tenkte faktisk når jeg var på bloggen i dag før jeg skulle gå: "tenk hvis jeg plutselig møter en blogger i byn da , som jeg har snakket mye med, sånn som Kristina" haha. tidig :D

Tusen takk forresten! Jeg liker headeren jeg og (hihi), men vil liksom ha en ny en også! kanskje jeg lager en som ligner litt, bare at den er ny, om du skjønner, haha :*