15.4.09

A Hundred Million Suns

HEI
Jeg er lykkelig, virkelig lykkelig. I dag har solen vært her og varmet meg, både på utsiden og på innsiden. I dag har jeg brukt solbriller for første gang på lenge, og i storefri spiste jeg vårens første is. Eller, egentlig har jeg spist is to ganger, fordi Eivind hadde så inderlig lyst til å spandere is på meg etter skolen også, wops :) Vi hadde pannekaker til middag og da ble jeg ENDA mer glad, jeg tror jeg elsker pannekaker. Jeg har vært å trent så flink som jeg er, og selvom det nå har blitt litt kjøligere enn det var i dag formiddag, så er jeg fremdeles like lykkelig. Gud hvor jeg elsker Bergen når det er fint vær. Og forresten så ble jeg plutselig 2 % gladere enn jeg allerede var, fordi nå står Lifehouse for tur på spillelisten min, HURRA! :)



Håper alle har en like fantastisk dag som meg! : )
Kyss, klapp og klem :*

14 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, stilig ! Litt gøy da, hihi :D Neste gang får vi hilse! Haha :*

Ååå, glad du er lykkelig <3 Jeg og blir glad av solen, den er liksom såå.. ja. Gledesspreder :D ( det er du også forresten )

Anonym sa...

i love it too :D

Anonym sa...

Jammen da har vi en avtale daa ! Hihi :* DU som er søt her.

Nå skal jeg på trening, jooho :D Føler meg sprek av denne solen altså.

Kari Halvorsen sa...

fiiiint bilde!

Anne Skarstein sa...

Bergen er alltid koseligere uten regn:D Sann alle blir i godt humor!

Isabelle sa...

kjempe bra at du er så lykkelig da! solen får meg til å smile :)

Ine Kristin sa...

Woho, virker som alt gikk din vei idag :-D kjekt å høre !
Jeg hadde ikke en så fin dag, var utrolig slapppp.. Men humøret mitt var greit og jeg elsker Bergen når det er fint vær jeg også ;*

Ine Kristin sa...

Sv. Skjønner veldig godt hva du mener:) er helt enig ;*

AlexandraEi sa...

Jeg vil også ha det varmt og sol :D

Anonym sa...

Hehe ! Bra bra bra, det blir det penger av vettu ! :D Hva jobber du med da? Hihi.

Tusen takk søøting ! :*

Regine sa...

åh, pannekaker!! det e dødsgodt =)
her og e det vår og sol og livet e herlig!

Anonym sa...

Haha, jeg ler alltid av kommentarene dine :D

Oooh, så heldig du er! Virker gøy å jobbe der. JA DU ER KUL! :D

Smack :*

Ine Kristin sa...

Sv. Ja, det var faktisk ganske koslig også:-D
Å, håper det gikk bra da. Følte du at det gikk noe lunde greit?:)
Men tenk hvor deilig det er når lønningen kommer ;-D

AlexandraEi sa...

Nydelig by! om 4 uker ca ska jeg opp det bli konge!:D