8.5.09

And Right Now, The Sun Is Trying To Kill The Moon

Hei Hallo. Nå er det helg, igjen. Merker den kommer på slutten av hver uke, merkelig det der.
Forresten, ang Paradise! Jeg håper jeg Petter og Lene vinner hele shiten. GO GO GO!!

I dag skjedde noe fint lite gøy.. Du vet når biler kjører i en damm og det spruter over alt og du går ved siden av? VEL, du kan jo tenke deg hvorfor mamma så dumt på meg når jeg kom dryppende inn døren i dag...

Men uansett, denne helgen blir fet! Jeg har store planer. Skal jobbe både lørdag og søndag, og tjene masse penger til syden (YEI). I dag blir det egentlig bare chill hjemme med mamma, MEN i morgen skal jeg og tre av mine fantastiske venniner entre Gullruten og kle oss så pent vi bare kan. Tickets til afterparty har vi også, så det blir nok bra! Det er 20års grense der forresten.. Men det er forresten fullt mulig at det ikke blir noe av, og nei det har ingen hensikt at jeg forklarer, men vi har nemlig fått alt gratis fordi Hege (sin pappa vel og merke) har kontakter HEHEHE, men vi staser på at våre drømmer går i oppfyllelse og at vi kan få menge oss med alle de super kule kjendisene for en dag. Som Tone for eksempel, HURRA.
Men jeg har backup hvis det ikke blir noe av, en kompis har 18årsdag på lørdag, så det blir en livlig helg uanZ hva som skjer. Hva skal du i helgen? :D

Her er forresten den fineste paprikaen jeg har sett i hele mitt liv. hehe, ilu STINE <3

14 kommentarer:

Kari Halvorsen sa...

Fy søren du er heldig som skal på gullruten! Det hadde jeg syyykt lyst til! URETFERDIG :(
Jeg misunner deg!
Jeg misunner deg!
Jeg misunner deg sånn!
Hvem skal du gå med btw? :p

Og, ehm. det er lov å håpe. men som sagt. jeg har en VELDIG bad feeling :S

Kari Halvorsen sa...

Hege Fauskar? :p Hva skjer med at du får komme inn på aterpartyet viss det er 20 års grense der da?

Kari Halvorsen sa...

Jævla luckypig! Jeg og vil være med! :(

Ine Kristin sa...

duuuuuuuuuuuust! Jeg også vil på Gullruten:( Nærmeste jeg kommer er å traske rundt i byn i morgen og håpe på å se noen kjente fjes, haha (a)

Sv. jess, skjørtet er derifra. Jeg ble litt forelsket i det, er så lett og sommerlig liksom:* hihihi.

Camilla Didriksen sa...

Kos deg da :D Høres trivelig ut ^^ Jeg skal til en venninne og overnatte i helgen :)

Monika sa...

Så HELDIG du er som skal på gullruten, du får kose deg masse! Jeg tror jeg skal ta det ganske rolig denne helga, egentlig, men man vet jo aldri hva det blir til :D

Isabelle sa...

hvem skal du med? :D hvem hege btw?

Ine Kristin sa...

Hahahha, ja.. skaff deg et kjendisrot og fortell meg alt om det (a) :-D
Du kunne knipset bilder av det og sendt til SE OG HØR, penger hvoooor? haha, neida.. men KOOOOOOS deg ! Blir sikkert diiigggg.

Anne Skarstein sa...

KOS DEG :D

Anonym sa...

Omg, så urettferdig :o Kos deg masse da!:) Siden du spør så skal jeg ikke mye i helgen, bare være med axel :p
Menne hehehehe, ILOVEYOUTOOO! FLotte hjerte :)<3

margrete sa...

så heldig du er:) det var vel gøy kan jeg tenke meg??

Bjørg Kristin sa...

drit fin header!!<3

Anonym sa...

ÅE , misunner deg sykt! Var du der eller hos Christian? Hihi :D Jeg er spent :) Gullruten er jo driiitkult, hihi.

Forresten så tror jeg du gjor det kjempebra på mattetentamen jeg, det var no problem for deg vettu. Hihi, jeg har håpet oppe.

Har du ellers hatt en FIN HELG? <3 Beklager jeg svarer sent, men jeg har ikke vært på bloggen på evigheter, hehehe.
FORRESTEN, NYDELIG HEADER!

Anonym sa...

Neeei , så kjipt da! Jaja. Neste år, hihi. Uansett, hjemmefest er alltid koselig :D

Jaja, tror ikke min mattetentamen gikk så strålende heller nå når jeg tenker meg om.. Typisk at jeg syns det gikk helt OK, så får jeg ELENDIG!

Hehehe, du ble sendt hjem ja ? Oj oj Kristina, ikke bra :D Hihi, morsomt. Jaja, hører med noen ganger det, hehehe. Shoppe høres jo KJEKT UT :D Skulle ønske jeg kunne, men neida, jeg har ikke penger :( buhu stakkars meg.. ¨

TUSEN TAKK SØTEN! <3 I need it, hihii :*