10.5.09

The Lights And Buzz

Bad news! Det ble ikke noe gullruten på oss, så alle som var grønn av misunnelig i går kan bare gå tilbake til sin vanlige hudfarge :) Men jeg koste meg selvom. Var på jobb i går, med Cynthia den søteste personen jeg kjenner. Åh, du er best! Også var jeg i 18års dag hos Christian. Det var veldig vellykket, men jeg gikk hjem tidligere enn de andre. Bussjåføren har ihvertfall blitt min nye bestevenn. Hvis du leser dette bussjåfør, så skal du vite at jeg kom meg helskinnet hjem. HEHE. Men uansett så var det alt i alt en meget bra weekend. Og i kveld skal jeg på kino med Bendikte og se Knowing. Satser på at det blir bra det også. Traileren virker ihvertfall kul :D Forresten så har jeg kjøpt ny tunika på jobben. Jeg falt pladask, og MÅTTE ha den. Ja, jeg MÅTTE. Hadde den på i går, som du ser på bildene. FIN SANT?

Nu skal jeg dusje av meg all hårsprayen fra i går, og pizzaflekkene jeg fikk i håret isted. HEHE.
Har du hatt en fin helg du også?



Hehe, bursdagsbarnet i midten

11 kommentarer:

Isabelle sa...

haha, du så jo ut som en gammel bestemor!! NEIDA :D hihi.
jeg har sett knowing, den er sånn passe grei :)

Isabelle sa...

kristina da. jeg tulte jo bare litt med deg! :D

Anonym sa...

du er fin

Anonym sa...

aw , koselig ! det så jo kjempekjekt ut, hihi. kjente fjes også, hvertfall deg, viktor og christian, kasper og.. ehm christoffer? tror jeg har hilst på han en gang hvertfall hehehe.

Jeg og blir skuffet over meg selv, er så kjipt, men heldigvis har vi et heeeelt fint år igjen med masse mer skole, WOHO.

Hahaha , bestiser og greier, liker det :D Ja, du får komme å høre meg spille da, jeg tror jeg stiller meg på torget eller noe sånt og tar med den derre blokkfløyten fra 7 klasse :)

<3 !

Anonym sa...

kan jeg spør hva du pleier å spise på en vanlig hverdag og en vanlig helgedag?(eks.frokost:3 skiver. mellom: 1 sjokolade osv) du har drømmekroppen!

Louise sa...

jeg har hatt en fin helg jeg også! kule bilder ;D

Anne Skarstein sa...

Hortes na ut som om du hadde en kjekk helg da:)
synes tunikaen fikk deg til a se eldre ut, mer voksen :o)

Isabelle sa...

hoho, sol er digg :D

Anonym sa...

Hehhee, you know me liksom, kjenner alle på alle fester! WOHO.
Neida, hihi. Men jeg har heller ikke matte neste år (a) Hihi. Har du sånn P2-matte kanskje? Men vi kan jo skjerpe oss i de andre fagene, hehehe.

Jaaa , jeg trenger alle småpenger jeg kan få <3 Hahah

Anonym sa...

Ja jeg vet alt det, men det hjelper liksom ikke. Begynte jo aleine her på Årstad, men det gikk ikke det da. Kanskje det blir bedre neste år hvis jeg kommer inn på Tanks og faktisk kjenner noen, jeg vet ikke :)

Monika sa...

Så ut som det var gøy der da! :D Helgen min har vært veldig fin den ^^