11.5.09

And If You Call This Love, Then Show Me Some Feeling

Hei Hopp, hør på disse hvis du er kul nok:

If You See Kay - The Script.
Man Who Cant Be Moved - The Script

Kelsey - Metro Station
Shake It - Metro Station
Seventeen Forever - Metro Station
Comin' Around - Metro Station
Up In The Stars - Swimming With Dolphins
Silhouettes - Swimming With Dolphins
Everything's A Miracle - Swimming With Dolphins

Ellers er alt bra. Solen skinner i Bergen i dag, og hurra for det. Det er spådd fint vær hele uken, så jeg håper inderlig at jeg slipper å gå rundt i bunad i plaskende, pøsende, dryppende, vått, kaldt, ekkelt regn på søndag! :) Menne, jeg har spist is i dag HEHE. Og i kveld er det 24!!!! Mammsen og jeg benker oss foran tvn hver mandag.. Og ja, jeg få med meg hver episode. Det er jo spennende som fy.

Ser du paradise eller 24?!?!?! Jeg for min del foretrekker 24 med mamma på mandagskveldene, og paradise på nettet i storefri på tirsdagene (K)

PREKAST!

20 kommentarer:

EVANETICA sa...

SV: Nei, så lurt! Vi har ingen faste middagsrettsdager -,- Det er litt kjipt! Men da kan jeg jo ønske meg hva jeg vil til middag når jeg vil x) Men igjen da så bor jeg ikke hjemme lenger, så er vel ingen fordel likevel :p

Så fint bilde av deg! :D Jeg ser PH på nettet alene straks episodene har kommet ut. Har ikke TV3 :/ Dessuten er det ikke noe jeg kunne tenkt meg å se sammen med mamma hjemme :p

Kristine sa...

Swimming With Dolphins <3
PARADISE :D

Isabelle sa...

hoho, jeg ser ikke på noen av de :D
men du har samme armbånd som alice ! just so you know :*

Isabelle sa...

nopp, ingen bombe :D

Anne Skarstein sa...

Hihi, jeg hadde nok valgt 24, for jeg liker egentlig ikke paradise:D

Hanne sa...

Jeg ser på Paradise, spennende med finaleuke:)

Anonym sa...

Jeg ser 24 med pappa! Det er helt crazy, tar lett det framfor paradise. Jeg ser heller paradise på nettet senere. Og i går kom det jo ut så tidlig, så jeg så det senere i går kveld! Hihi.

Hahaha! :D Jaa , jeg har p-matte, lenge leve hehe. <3 Det er jo chill, så da slipper jeg å stresse neste år som de stakkars loooserne som har R-matte eller T-matte eller hva nå enn den matten deres heter. HIHI.

Åh, godt å høre <3 Tusen takk! Syns din blogg og DU er supersøt jeg. Hihi. Vi er så kul :D

Bjørg Kristin sa...

hvis det er et annet program som går samtidig som paradise pleier jeg å se det, også paradise på nettet. Men følger ikke med på 24 lenger, gjorde det før men droppet visst ut på en eller annen måte :p

Ine Kristin sa...

Sv. Tusen takk, søte deg:-D

Jeg har faktisk aldri sett en episode med 24 ;o Så må jo nesten bli Paradise på meg:)

Anna Margrete sa...

bra sanger ^^

veronika sa...

ser hverken på paradise eller 24. er litt rar når det kommer til tv-programmer ;p

Ine Kristin sa...

Hehehe. Jeg hadde nok blitt hekta på det om jeg hadde begynt å se på det, men jeg henger vel LITT i ettertid på det ;p haha.
Men går det ikke an å kjøpe sesongdvd? Det finnes vel?:-D
Har hvertfall hørt av mange at det er kjempebra da, så kanskje jeg burde gjøre det :-D

Ine Kristin sa...

Ja, jeg tror ikke det hadde vært stor vits i å begynne å følge med nå :p Men får helle lete etter det i butikkene, så får jeg se:-D

Lena. sa...

Takk for tips, de skal jeg laste ned ;)

Anonym sa...

Hihi thank you :D
Ja vi er ganske søte da :)

AlexandraEi sa...

Du er så fin med panelygg! du passer der kjempe bra ;D

Bjørg Kristin sa...

sv: hehe, akkurat det jeg gjør også. er ganske kjekt at paradise går på nett egentlig, og der slipper man reklamen også :D

Anonym sa...

Jeg lurer på om Jack overlever jeg! Hallo, han er dødende.. Hvordan skal det ende liksom? Omg. Sick. Jeg er i sjokk, ber om at min kjære helt Jack overlever, herregud, han er så kul !!! <3

Jaa, go P-matte altså. Det er jo egentlig dritt enkelt, men jeg tenker alltid "den matten er så enkel at det går fint uansett", så følger jeg ikke med, så får jeg dårlig karakter, også blabalbla. Kjedelig! Hihi. Oja, er det det den matten heter hehehe. Går litt i surr med alle de bokstavene liksom! <3 :*

Anonym sa...

Kan jeg spør hva du pleier å spise på en vanlig hverdag og en vanlig helgedag? (eks.frokost:3 skiver. mellom: 1 sjokolade osv) du har drømmekroppen!

Kari Halvorsen sa...

Paradise <3 Har blitt hekta!