14.5.09

EKSAMEN

Jeg kom opp i matte skriftlig. Syns det er ufattelig urettferdig. ALLE som kom opp i skritflig kom opp i enten matte, eller språk. Hva faen har skjedd med engelsk da? Det var jo det jeg ville komme opp i :(
Greit nok, jeg har P-matte, og det er chill, men jeg gjorde det veldig dårlig på tentamen så jeg håper virkelig ikke at det går like dårlig på eksamen!!! Nå skal jeg bli bestevenn med pytagoras og målestokk, KPi, volumet og alle de der. Så dere får unnskylde dårlig blogging i helgen. SNAKKES!

12 kommentarer:

Anonym sa...

stakkar :( men da kommer du sikkert ikke opp i muntlig sånn som visse andre :)

Anonym sa...

Neeeeeeei, Kristina <3
Stakkars deg. Jeg kom heldigvis ikke opp, men kommer opp i muntlig. Huff, åårh så irriterende. Håpet på engelsk jeg også. God damn, håper det går fint med deg <3 Good luck ! Dette klarer du , hihi.

Anonym sa...

omg, gidd sååå mye fri :o men har fri torsdag og fredag jeg og, så er fornøyd med det :D

AlexandraEi sa...

uffda, stakkar ! Du får ha lykke til!

Isabelle sa...

matte er ikke noe dumt egentlig.. liten sannsynlighet for at du stryker hvertfall :) slik som visse andre kommer til å gjøre!

Bjørg Kristin sa...

uffda, så kjipt. Matte av alle ting :/ jaja, lykke til da! :)

veronika sa...

huff, føler med deg! lykke til :)

Isabelle sa...

sv: var det jeg og mente! håpet virkelig på matte altså :(
du får ha lykke til, siden du har på tirsdag liksom :o

Anne Skarstein sa...

Lykke til smaen, du kommer til a gjore en bra jobb:)

Ine Kristin sa...

Tusen takk, Kristina ! Hehe, ja, Stigespill er jo konge :-D

Lykke til med matte-eksamen ! Du tar den med storm, bare vent å se ;-D hoho.

Anonym sa...

ææ, matte : (

Camilla Didriksen sa...

Matte her også, men nå er jo den overstått, og, den var jo ikke så værst heller? ;) Hihi,