18.5.09

Everything That Was Sweet, Got Sweeter When You Came in


I går hadde jeg en super dag! Det var utrolig fint vær i hele går, trossalt kulde og regn på kvelden. Det var stas å ta på bunaden igjen, og som alle andre ganger følte jeg meg like fin. Jeg har den mørke blå bergensbunaden, litt klisje, siden nesten alle har den, men jeg liker den selvom :)

Har du bunad?

Gårsdagen gikk ut på å samles på salongen til mamma sin vennine i byn, som alltid. Spise masse kaker, boller og godis der, og se på toget.

Deretter kom Benedikte og hun ble med oss å spise lunsj/middag på Egon. Så drog vi hjem for å skifte, og senere var det tilbake igjen til byn der vi traff Eivind.

Vi drog ut til et vann/en strand og grillet med folk fra skolen, og selvom det var KALDT, så var det kjempe koselig. Så var det tilbake igjen til byn igjen (!) der det var fyrverkeri klokken elleve. Det var like imponerende i år som alle andre år! Gleder meg til neste år allerede :)
Så tok jeg turen hjem til mamma og hoppet i seng fortest mulig. Så alt i alt var det en nokså vellykket 17.mai, i år også :)

Hadde DU en fin 17.mai?

<- Bergen i går, og bilde er tatt av STIAN VAN DER MEEREN!!

12 kommentarer:

Anonym sa...

kan jeg spør hva du pleier å spise på en vanlig hverdag og en vanlig helgedag?(eks.frokost:3 skiver. mellom: 1 sjokolade osv) du har drømmekroppen!

Kristina sa...

Hvem er du? Greit at du legger igjen navn når du graver etter fakta om matlivet mitt! ;-)

Bjørg Kristin sa...

jeg har bunad, men valgte å ikke bruke den på 17.mai, men hadde en veldig fin feiring da :D
håper du koste deg masse!

Isabelle sa...

syns du så smashing ut i bunaden fra bildet av deg og din mor på face. liker den blåe bergensbunaden best. selvom jeg ikke har selv da ;)
jeg hadde en kjempe flott 17.mai!

utrolig fint bilde! ser stian er flink til å leke seg med kameraet sitt :D

Anne Skarstein sa...

Jeg liker bergensbunaden! Synes den er flott:)
Godt a hore at du hadde en fin 17mai

veronika sa...

jeg hadde en strålende 17. mai :D

AlexandraEi sa...

woow så kjempe deilig ut i bergen! jeg har bunad far rogaland :D

Anonym sa...

Haha jeg fikk den samme kommentaren som deg over, wooho.

Digget bildet ! Herregud, det var drittfint. Jeg har bunad, men jeg gikk ikke med den :( Shame on me.

Håper du har hatt det kjempefint KRISTINAAA <3

Kari Halvorsen sa...

Jeg har bunad :D Og hadde en overaskendes bra 17 mai ;) Er egentlig ikke så overbegeistret for den dagen i grunn

Ine Kristin sa...

Høres ut som du har hatt en kjempefin 17 mai :-D and that's good!
Jeg har bunad, men er lenge siden jeg fikk den, så den begynner faktisk å bli litt kort, haha - så jeg fikk ikke med bunad:)
Men jeg hadde en helt grei 17 mai ;-)

Sv. Tusen takk! gøy at du syntes det<3

Ine Kristin sa...

så jeg gikk* ikke med bunad ! -.-' haha, skriveleif:-D

Camilla Didriksen sa...

Jeg har bunad, vestlandsbunad og bergensbunad, men jeg er ganske lei begge to, sååå, gikk i noe annet :)

Hadde en superfin 17.mai :D