19.5.09

Reality Kicks In When The Lights Go Out

Jeg vil ha sommer ! I dag har det plasket ned, men nå er det faktisk sol ute, men det hjelper fint lite når bakken, gresset, og ALT er vått... Men uansett så gikk eksamen i dag mye bedre enn forventet. Jeg sier ikke at det gikk bedre enn best, men bedre enn forferdelig ihvertfall :)
Men det med sommer... Jeg orker ikke mer regn. Vi hadde over en uke med NYDELIG vær i Bergen, men i går kom det våte tilbake igjen... Forresten så har jeg LANGhelg nå. Har fri helt til neste onsdag! HURRA! I kveld skal mamma og jeg kose oss med hvitvin , frustrerte fruer og privat praksis. Og kanskje litt sjokolade, siden det er helg, HEHE :)

Se så fantastisk sommeren kan være:
HA EN FIN TIRSDAG VIDERE!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Å herregud så fine bilder ! De var herliiige.

Hihi, kjæresten min kjenner han faktisk :) Haha, men jeg veeet, det er fint, men det er så vaaarmt! Hehe, skal ta den neste gang, LOVER :D

Okei, VIDEOBLOGG <3 <3

JAVIERA FRANCISCA sa...

åå, gud, så nydelige bilder! kjempefine! :-D

Anne Skarstein sa...

Hehe, godt a hore at du gjorde det bra pa eksamen :)
Det er ikke sa lenge til du kan ta sommerbilder igjen, vettu :*

Isabelle sa...

bra eksamen ikke gikk så dårlig da!! :) jeg vil også ha sol og sommer! bildene var veldig fine lille venn :*

Anonym sa...

hoho drikker du hvitvin med din mor :p? bra du klarte matten :D og sommeren er rett rundt hjørnet ;* flotte bilder :D

Anonym sa...

Så utrolig fine bilder herregud!:O
Høres utrolig koselig ut med hvitvin og frustrerte fruer:)

Anonym sa...

Så snilt av deg, hehe.. syntes helt ærlig ikke bloggen min er noe lengre blir aldri fornøyd og syntes jeg blogger om alt mulig tull. men litt greit for man blir jo skjent med nye og spennende mennesker.:)

Camilla Didriksen sa...

Fantastisk fine bilder :)

Anonym sa...

FLINK Å TA BILDER HILSEN LASSE HIHI

Kristina sa...

hahaha Lasse! hei på deg