21.5.09

BLÅGG

HEI. I dag tenkte jeg å dele en blogg med dere som det er verdt å stikke innom. Det fins utallelige flinke bloggere der ute!! Men akkurat i dag vil jeg dele med dere en som gir meg inspirasjon til min egen blogg, og en som gjør hverdagen min hakket bedre.

www.deadbarbie.wordpress.com

Amalie er vel den søteste bloggeren jeg vet om, og denne frøkenen er så utrolig koselig å snakke med. Det er rart at en person som jeg egentlig ikke kjenner og ikke har truffet før gjør meg avhenging av bloggen sin. Trykk på linken, for det er verdt turen!


14 kommentarer:

Isabelle sa...

hun er veldig flink! :)

Anonym sa...

AAAAAAAAW <3 Du er dritsøøøøt ! Hihihihii <3 vet du hva, som er litt tidig, er at jeg akkurat har skrevet en blogganbefaling om deg, haha :D Tenkte å poste den i morgen, hihihi.

Er ikke noe jeg bare sier, er HELT SANT ALTSÅ!! Defor fikk jeg litt sjokk, du er en mindreader altså. Men nå ble jeg kjempeglad :* For det du skrev var utrolig fiiiint ! ÅE <3 Made my day :D Tusen takk den søteste bloggeren on earth <3

Anonym sa...

Jeg vet , du er helt gaaal ! Du burde bli sånn synsk, osv. Det hadde vært kult. Så kunne vi vært på åndenes makt sammen :)

Aw , takk søteste :* Det var virkelig snilt gjort altså, du gjorde meg glaaad :D <3

JAVIERA FRANCISCA sa...

bloggen hennes er kjempebra , er fast leser selv =)

JAVIERA FRANCISCA sa...

bloggen hennes er kjempebra , er fast leser selv =)

Hanne sa...

Enig med deg, hun har en veldig søt blogg:)

cissi sa...

din header är otroligt fint, ska kika in bloggen du skrev om :)

Anonym sa...

Å så koselig, makes me happyy <3 hihi!

JA, herregud, jakten på den sjette sans, HALLAO ! Vet du hva.. en som gikk i min klasse, tror mamman hennes var i finalen HEHE. Det er tidig, hihi.

Jaja, crazy-Kristina ! :*

Anne Skarstein sa...

Jeg liker ogsa bloggen hennes:)

Anonym sa...

Totally meant to be !! HALLAO !! That's us, lizm <3

Ja du er ikke den eneste synske, men jeg har troen på at du er den flinkeste. GO Kristina :)

Tusen takk! Jeg bruker et slikt et Canon EOS 1000D ! Hihi. :*

Anonym sa...

Åh, I see I see ! Ja jeg vil si kameraet funker fint, hihihi. Men andre små digitale tar også bra bilder så lenge du redigerer osv blabla :D <3

Hihi GO YOU!!!!! ;*

EVANETICA sa...

SV: Åh, tusen takk for det :D
Jeg fant bloggen din inne hos Dead Barbie, skjønner du, så tenkte det var verdt en titt innom ;)

EVANETICA sa...

SV: Jaa, hun er det! :D

Camilla Didriksen sa...

Digger bloggen til Amalie :) Den er supersøt!