22.5.09

Torsdag

I dag har jeg hatt frifrifri, hurra! Har kost meg masse, og tilbragt masse tid med ingen andre enn meg selv. Man trenger kvalitetstid på den måten også av og til :) Jeg har spist en super god frokost, sett på tv, dusjet, stelt neglene mine, ryddet rommet, og til og med fått tid til å slappe av på rommet med teppet godt plantet rundt beina, med chipsen og te'en i fanget og drømt meg inn i DaVinci Koden. Det er første gang jeg ser filmen, utrolig nok. Jeg syns den var utrolig spennende, og gleder meg til å ta turen til kinoen for å se Angels & Demons. Jeg har også tatt meg tid til å leke med photoshop, og planen var å vise mine seneste innkjøp, HEHE. Og jeg må dele et random bilde jeg tok i fjor sommer som får meg til å savne is, sol og jordbær mer enn noe annet!
Hva har du gjort i dag? :)

11 kommentarer:

Isabelle sa...

flotte nye kjøp min venn :D skal du gå med den rosa i dag?

AlexandraEi sa...

Den rosa kjolen var nydelig! Satt kjempe fint på deg! (:

Isabelle sa...

ååååja :D:D

Anonym sa...

Alltid skal du ha så masse fine nye klær :( Men kjolen var kjempe fin :D

Isabelle sa...

ikke kjolen vet du :D

Anonym sa...

kan jeg spør hva du pleier å spise på en vanlig hverdag og en vanlig helgedag?(eks.frokost:3 skiver. mellom: 1 sjokolade osv) du har drømmekroppen!

Anonym sa...

Du har drømmekroppen !!!!!!! Hahahha neida (joda), men fine kjøp og fine bilder :D

I dag har jeg vært med en venninne, en venn, og nå er jeg hos min kjære :) Hihi.

Videobloggen holder en venninne på å redigere for meg, siden datan KLIKKET jo helt ! Stress... Men skal få den opp så fort jeg kan , hihi. Bare føler det tar langt tid, siden alle andre som har videoer har alltid problemer med youtube osv! Men men men ;* Håper du har hatt en strålende DAG :D

Anne Skarstein sa...

Flotte klaer:))

EVANETICA sa...

Kjempefin blogg og nydelige bilder! Keep it up ;D

Camilla Didriksen sa...

Det siste bildet var sinnsykt fint :D Det likte jeg utrolig godt!!

Kjempefine innkjøp også ;)

Deilig med fri, hva? Synd min fri tar slutt på tirsdag, tror kanskje jeg må på skolen da, haha :(

julie sa...

åh, den rosa kjolen var søt! :D