5.7.09

Du Tar Meg Med Til Et Helt Annet Sted, Når Sola Velger Å Gå Ned

HEEEI. Nå er det søndag og jeg har tilbragt dagen med verdens beste mammma. Vi har spist sjokolade, tatt et glass vin og sett filmer. Har kost meg med andre ord. Disse varme sommerdagene som går forbi bruker jeg til å jobbe, og til å kose meg i solen. Ser frem til sørlandet, Stavanger og Spania! Gleder meg som en unge til at Lise og jeg skal ta Alicante med storm, HEHE. Men i mellomtiden må jeg ha tålmodigheten i bakhodet og bruke disse feriedagene til noe fornuftig, som å spise jordbær og tilbringe kvalitetstid med Mr.Spider på terassen! Hva gjør du denne sommeren?
Ha en super kveld videre i varmen, XOXO.

3 kommentarer:

Lise sa...

like dette innlegget :) glede meg masse til å se deg! så fin blogg du har snuppa! keep up the good work :)

Anonym sa...

stygge edderkopp :)

Anne Skarstein sa...

HEHE, du kan det der med a fa jordbaerene til a se helt fantasisk gode ut! Hater diig <3

Jeg skal ogsa til spania!!! reiser om seks dager, jeg, faktisk! Spennende 8)