6.7.09

Dager som det her, når man heller ville vært et annet sted kan jeg klare meg foruten


JAHALLOO
Solen gjemmer seg i dag, og jeg savner den allerede. Selvom jeg for det meste tilbringer dagene INNE på jobben, så er det noe med det å bli vekket av at solen skinner gjennom gardinene om morgenen.

Men jeg trøster meg med vannmelon og tanken på at solen kommer tilbake igjen til helgen.

Nu har mamma bestemt at vi skal på IKEA og du vet, siden mamma er gud og mamma sitt ord er lov (helt sant), så finner du meg på IKEA de neste timene.


Slik ser broderen min ut nå forresten, han har fått tatt av reguleringen HEHE. ER HAN IKKE SØT? Han er på ferie med pappsen, og vi savner han, mamma og jeg.

Og trykk på denne linken og hør sangen i dette innlegget fra Kristine!!

VI SNAKKES SNUPPELUPPER.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Unødvending å betale masse penger hos legen når han bare sier at ingenting er gale hihi :) aaaaw, godt at solen kommer back to me :* kos deg på ikea :D

Isabelle sa...

mjaaau :D så fint bilde!

Anonym sa...

Jeg og savner sol! Akkurat nå regner det jo så mye at jeg holder på å falle i bakken, det er helt sykt, jeg lurer på om jeg noen gang har sett så store dråper falle ned så fort, GOSH. Hehe.

Forresten, jeg digget den sangen i innlegget til Kristine! Dritkul :D

Bra du har det supert! Det har jeg og, eller, hvertfall pga at jeg snart skal til syden og skal få masse SOL! Det jeg gleder meg til, hihi:*

Kristine sa...

Dere er heldige som HAR sol da :/
KOS deg på Ikea, heldigris <3

Anne Skarstein sa...

Hihi, sa fine tenner han hadde!!
Kos deg pa ikea:)

Skal til Altea med Gina, mamma og pappa :p du da?