9.7.09

If The Sun Shuts Down And Decided Not To Shine No More, I Would Still Have You, Baby

JA HEI, jeg spiser sjokoladekjeks (i flertall) og kommer vel til å se ut som dette HER etterpå, hehe :) I kveld er det ungkaren finale, og jeg skal se det. I know, ungkaren sesong 4567777 og episode 22343566644323 er klisje, men du vet. Jeg skulle egentlig spare kjeksene til finalen, men har en pakke til i skapet så hva gjør vel det. HVA SKAL DU I DAG? Jeg skal/må dusje, så shake litt til DENNE sangen, også litt til DENNE etterpå, også skal jeg krysse fingrene for at Melissa blir drømmekvinnen til han der ungkaren som jeg ikke husker hva heter :)
Her er forresten to bilder som gjør meg glad :)


VI SNAKKES

5 kommentarer:

KRISTINA sa...

sjokoladekjes er digg ;D

Anonym sa...

naaaw, tenk at et bilde med MEG på gjør deg glad :D

Anonym sa...

aaw, loveu2 ;*

Anonym sa...

Haha, du har så morsomme innlegg. Ungkaren er gøy ! Men jeg ser ikke på, buh :(

KULE SANGER ! <3

Jeg skal til syden nå på onsdag! Jeeei, to uker i Tyrkia, woho :D Hihi. YES at det blir fint til helgen! Men litt typisk at det blir fint rett før jeg skal reise. BUT BUT :)

Isabelle sa...

aw, bra du koser deg med klisje serien ungkaren - hvor parene alltid gjør det slutt! :D sjokoladekjeks er digg, send some over :*