6.11.09

Hjertet mitt blør.....

I går skjedde det en riktig tragisk hendelse, noe ble stjålet fra meg og jeg merker jeg savner det allerede. Hva er vel jeg uten min elskede mobiltelefon? Hvis noen finner den; vennligst gi beskjed, slik at hjertet mitt kan bli helt igjen, takk på forhånd :) Trykk på LINKEN for å se bilde av my lost love... Men vet du, det verste er at jeg har nettopp hatt bursdag, ikke sant.. Og jeg har spart til speilrefleks kamera.. Og hvis jeg ikke får telefonen igjen på forsikringen, så må jeg faktisk bruke pengene på ny mobil istedenfor.. Nei for fucks sake, jeg skal kjøpe kamera først!! Hva gjør vel en mnd uten mobil? BUHU... Men vi snakkes, nå skal gå å være litt emo og spise sjokolade.......

4 kommentarer:

Isabelle sa...

huffa :o shit happens, hihi! neida, men du må passe på ting bedre :)

Nathalie sa...

sv; åe. fineste kommentaren!
jeg digger din blogg også, du har herved fått en plass i listen min over blogger jeg leser daglig!

Nathalie sa...

:D

Camilla Didriksen sa...

hufffff! jeg hadde dødd uten mobilen min. hehehe, den smileyen er litt morsom da...