7.11.09

Innlegg uten bilde

Hei alle ihopa. Nå sitter jeg her home alone, hører på westlife og har det riktig så bra i mitt eget selskap. Jeg har kommet litt (merk litt) over min store kjærlighetssorg. Har innsett at omverden fremdeles ikke har gått i stå, selvom jeg mangler telefonen min heh... Men jeg vil gjerne ha den tilbacks uansett, eller egentlig så er telefonen faktisk helt herpet, jeg vil rett og slett bare at simkortet skal komme vandrende inn døren <3 men uansett, så håper jeg alle får en fortreffelig helg! Suss og klem.

4 kommentarer:

Deadbarbie sa...

Hahaha, huff Kristina. Neste gang dytter VI alle de teite fjortisbimboene uten klær overende på byn. Hehehhee. GØY :D

Jeg håper du får igjen din kjære, eller hvertfall en erstatter, som kanskje kan erstatte tapet ♥ RIP mobiltelefon, hello new camera (?).. Haha . Ha en fiiin fin helg søten!

Nathalie sa...

sv; tehe, takk takk! følte meg sykt flink klokken tre om natten ja!

åå, føler med deg over tapet ditt!
føler meg som på en øde øy visst jeg bare glemmer min hjemme en dag eller noe, er gruusomt!

Isabelle sa...

aw :D så bra at din store kjærlighetssrog er blitt LITT mildere :)

Nathalie sa...

sv; hehehe, ^^